نوشته شده توسط : danial

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات در مورد ساخت یوزر در ویندوز 10 هستید پست امروز را که به نقل از رایانه کمک تلفنی هیواتک نوشته شده است دنبال کنید : 

برای ساخت user در ویندوز 10 باید از طریق ساخت حساب کاربری ادمین اقدام به ساخت یوزر نمایید . سپس در حساب کاربری ادمین کلیدهای Win+I را فشاردهید . حال گزینه Account را انتخاب کنید . در مرحله بعد گزینه Family & Other people و سپس گزینه Add Someone else to This PC را انتخاب نمایید . بر روی گزینه I Don’t Have This Person’s Sign-In Information کلیک کرده و Next را بزنید . حال گزینه Add a User Withaut a Microsoft را انتخاب کرده و نام و رمز عبور اکانت مهمان را وارد کنید و Next کنید . 

برای تغییر اکانت ویندوز 10 باید وارد تنظیمات ویندوز شده و گزینه Change Account Type را انتخاب کنید و بعد از انتخاب اکانت مورد نظر آن را به Administrative تغییر دهید و همچنین برای حذف اکانت در ویندوز 10 نیز باید وارد تنظیمات ویندوز شده و Family & Other People را انتخاب کنید . از بین یوزرهای فعال ویندوز هر کدام را که مایل به حذف آن هستید انتخاب کرده و روی گزینه Remove کلیک کنید . 

پیشنهاد می کنم لینک زیر را نیز در این خصوص ببینید : 

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/573/ساخت-یوزر-در-ویندوز-10.html

 





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: